مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-05دانش

750 دانشجو در صنایع اصفهان حین آموزش بکارگیری شده است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: حدود 750 دانشجو حین تحصیل به صورت قطعی قرار داد با صنایع دارند و بیش از یک هزار دانشجو نیز در این زمینه متقاضی بوده اند.

- ، پیام نجفی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دارای 28 واحد و مرکز است و در مقاطع مختلف تحصیلی دارای 78 هزار دانشجو است، اظهار داشت: از این تعداد پنج هزار دانشجوی خارجی و مابقی ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه طرح هایی مانند پویش منجر به افزایش جذب دانشجویان به رشته هایی که قبلاً مورد توجه نبوده، شده است، افزود: ظرفیت سازی برای اشتغال دانشجویان را در این زمینه در دستور کار داریم و در این راستا با بدنه صنعت و بنگاه های اقتصادی استان نیز ارتباط خوبی را ایجاد کرده ایم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: چنانچه بتوانیم پژوهش ها و طرح پویش را توسعه دهیم استارتاپ ها نیز کاربردی تر خواهد شد و در نتیجه منجر به توسعه شرکت های دانش بنیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه توجه به اشتغال دانشجویان حین تحصیل منجر به نخبه پروری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد، تصریح کرد: در این زمینه از صنایع مختلف و اتاق بازرگانی قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 دانشجو در صنایع اصفهان حین آموزش بکارگیری شده است

750 دانشجو در صنایع اصفهان حین آموزش بکارگیری شده است