مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-05پزشكي

کاهش کرونا حاصل تکمیل واکسیناسیون/لزوم تزریق دز یادآور


دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معتقد است که کاهش محسوس موارد فوتی و ابتلا و بستری نتیجه توجه جدی به واکسیناسیون و تکمیل روند واکسیناسیون است.

- دکتر فریور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روند واکسیناسیون چه در سطح استان و چه در سطح ملی از سرعت بسیار خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت دز یادآور ادامه داد: با توجه به اینکه زمان زیادی از تزریق هر دو دز بخشی از شهروندان می گذرد این افراد باید با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دز سوم یا دز یادآور را تزریق کنند.

وی افزالیش سطح ایمنی اینگونه افراد را مستلزم تزریق دز یادآور ارزیابی و تصریح کرد: تاکنون عمده تاکید ما بر واکسیناسیون دزهای اول و دوم بود اما با توجه به روند رو به رشد واکسیناسیون و گذشت زمان در حال حاضر در کنار دوزهای اوئل و دوم، تاکید ما بیشتر بر روی تزریق دز یادآور برای آن دسته از شهروندانی است که زمان زیادی از آخرین تزریق واکسن کووید19، آنها می گذرد.

دکتر فریور با اشاره به اهمیت دز سوم از واجدان شرایط در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خواست: برای دریافت دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تقدیر از تلاش کادر سلامت استان برای تکمیل واکسیناسیون افزود: شرایط بهبود یافته کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کرونا حاصل تکمیل واکسیناسیون/لزوم تزریق دز یادآور

کاهش کرونا حاصل تکمیل واکسیناسیون/لزوم تزریق دز یادآور