مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-05دانش

مهمترین رسالت پارک های علم و فناوری پیوند دانشگاه ها با صنعت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فریبرز مسعودی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در یک برنامه رادیویی از اجرای طرح پنتا در دانشگاه شهید بهشتی سخن گفت و توضیح داد: - رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی یکی از مهم ترین رسالت های پارک های علم و فناوری را برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فریبرز مسعودی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در یک برنامه رادیویی از اجرای طرح پنتا در دانشگاه شهید بهشتی سخن گفت و توضیح داد: ما در این طرح توانمندی های پنج گانه را اجرایی می کنیم و از دانشکده ها و پژوهشکده هایمان تقاضا کردیم که توانمندی های کاربردی مورد نیاز جامعه را شناسایی کنند.

مسعودی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان به جهت ایجاد ارتباط علمی با صنعت ایجاد شدند، گفت: کشور ما در حوزه شرکت های دانش بنیان سابقه طولانی ندارد، اما سعی کرده که خیلی سریع در این مسیر حرکت کند.

اگرچه خیلی از پژوهش های دانشگاهی در کشور ما بنیادی و باارزش هستند، اما هنوز از جنس پژوهش های کاربردی نیستند.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه شرکت داری یک حرفه خاص است و اقتضائات خاص خودش را دارد، گفت: افراد علاقمند برای ورود به این عرصه باید دقت کنند که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین رسالت پارک های علم و فناوری پیوند دانشگاه ها با صنعت است

مهمترین رسالت پارک های علم و فناوری پیوند دانشگاه ها با صنعت است