مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-05پزشكي

مشارکت مردم در جریان شیوع کرونا ستودنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمال حیدری روز یکشنبه در همایش روز جهانی داوطلبان سلامت با محوریت مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی کنترل همه گیری کووید 19 که در سالن همایش های رازی برگزار شد، - معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشارکت و همدلی مردم در جریان شیوع کرونا بعد از دوران جنگ منحصر به فرد و ستودنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمال حیدری روز یکشنبه در همایش روز جهانی داوطلبان سلامت با محوریت مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی کنترل همه گیری کووید 19 که در سالن همایش های رازی برگزار شد، افزود: امروز نیازمند همدلی و مشارکت مردم و داوطلبان سلامت بیش از گذشته هستیم تا به شکل تخصصی تر مطالب مناسب را با توجه به نیاز های جامعه در شبکه های اجتماعی باز نشر کنیم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مشارکت مردم شکل گرفت و در جریان همه گیری کرونا شاهد بودیم که مردم با مسوولان و نهاد های مختلف برای مدیریت، اقدامات پیشگیرانه و امر واکسیناسیون همدلی دارند.

وی اظهار امیدواری کرد با کمک مردم و داوطلبان سلامت بتوانیم در ارتقای حوزه سلامت و مهار و کنترل کووید 19 موفق باشیم.

ورود رییس جمهور به موضوع کرونا باعث نتایج مثبت شدحسین ملک افضلی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این مراسم گفت: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در جریان شیوع کرونا ستودنی است

مشارکت مردم در جریان شیوع کرونا ستودنی است