مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-05سياسي

تذکر صریح رییس مجلس به بانک مرکزی برای حل مشکل «اینماد»


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس مدافع فعالیت های اقتصادی در بستر فضای مجازی است، به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برای حل مشکل «اینماد» تذکر داد.

- ، در ادامه جلسه علنی روز (یکشنبه، 14 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی نماینده مردم تهران در اخطاری با استناد به اصل 3 قانون اساسی گفت: در شرایطی که چندی قبل مجلس با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بسیاری از موانع موجود بر سر راه کارآفرینان را از میان برداشت و مسیری تعریف شد تا متقاضیان درخواست های خود را در سامانه ارائه کنند و دیگر نیازی به اخذ بسیاری از مجوزهای دیگر نیست، طرح مالکیت صنعتی نیز قصد دارد تا به کارآفرینان کمک کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی هفته های اخیر بانک مرکزی، کسب و کارهای اینترنتی را ملزم به دریافت اینماد کرده است، ادامه داد: الزام بانک مرکزی درخصوص دریافت نشان اینماد توسط کسب و کارهای اینترنتی، برخلاف روح قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار توسط مجلس است.

وی خطاب به رییس مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل اختلاف نظر بین وزارتخانه های اقتصاد، صمت و بانک مرکزی، 350 هزار کسب و کار جوانان کشور تحت تاثیر قرار گرفته و این دستگاه ها بر خواسته ی بدون منطق خود تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر صریح رییس مجلس به بانک مرکزی برای حل مشکل «اینماد»

تذکر صریح رییس مجلس به بانک مرکزی برای حل مشکل «اینماد»