مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-05سياسي

چند نفر از معلولان در شهرداری تهران مشغول به کار شدند؟


عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت حمایت از معلولان گفت: شهرداری گزارشی از استخدام توان یابان و توان خواهان به شورای شهر ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر ضمن گرامی داشت روز معلولان اظهارداشت: میانگین 10 تا 15 درصد افراد در جهان توان یاب و توان خواه هستند و حمایت از معلولان همواره باید مورد توجه باشد.

وی افزود: علیرغم اقدامات جسته و گریخته از معلولان در شهر تهران بر اساس قانون بخشی از استخدام شدگان در سازمان ها و دستگاه ها باید از میان جامعه معلولان باشد لذا از شهرداری تهران درخواست داریم  گزارشی از آمار استخدام توان یابان و توان خواهان به شورای شهر ارائه دهند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اصلاح و متناسب سازی شبکه معابر، تجهیز تقاطع ها و اصلاح همه خدمات شهری مورد تقاضای جدی شورای شهر تهران است.

سلیمانی با اشاره به اینکه شهر تهران روزانه میزبان تردد 50 هزار جانباز است، گفت: بهبود، اصلاح و متناسب سازی شبکه معابر و تجهیز تقاطع ها برای کمک به این عزیزان و ارائه خدمات به آنها نیز بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر از معلولان در شهرداری تهران مشغول به کار شدند؟

چند نفر از معلولان در شهرداری تهران مشغول به کار شدند؟