مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-05سياسي

تهران باید به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیداحمد علوی عضو شورای شهر تهران در تذکر قبل از دستور خود در جلسه بیست و نهم شورای شهر تهران که امروز یکشنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری برگزار شد، - علوی گفت: تهران باید مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود، نه اینکه در جایگاه یک شاهراه ارتباطی باقی بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیداحمد علوی عضو شورای شهر تهران در تذکر قبل از دستور خود در جلسه بیست و نهم شورای شهر تهران که امروز یکشنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: پس از گذشت حدود 2 سال از اولین روز های همه گیری کرونا که همه صنوف به ویژه صنعت پر رونق گردشگری را در جهان تحت الشعاع قرار داد، در روز های اخیر شاهد بازگشت آرام آرام رونق به گردشگری هستیم.

وی گردشگری را صنعتی خواند که قبل از شیوع کرونا در حال عبور از صنعت نفت در جهان بود و افزود: متاسفانه این صنعت با سد کرونا متوقف شد و ضربه سنگینی خورد.

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران ادامه داد: اکنون که با واکسیناسیون عمومی در کشور های صاحب صنعت گردشگری و همینطور کشور خودمان شاهد کمتر شدن محدودیت ها هستیم، بار دیگر چرخ صنعت گردشگری به حرکت درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران باید به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود

تهران باید به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود