مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-05دانش

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم پذیرش آن ها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، - با اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام و انتخاب رشته مقاطعی که پذیرش آن ها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم پذیرش آن ها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز یکشنبه 14 آذرماه آغاز می شود و تا چهارشنبه 24 آذر ادامه دارد.

طبق اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان می توانند همزمان با آغاز ثبت نام با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.

azmoon.

org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود