مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-05اجتماعي

هشدار به زنجانی ها: مراقب حمله گرگ ها باشید


خدابنده در نزدیک روستای محل خود در حال رانندگی بودم که از دور به یکباره ستونی سیاه مانند دیدم و چون به آنها نزدیک تر شدم فهمیدم که پنج قلاده گرگ هستند.

- این روزها که هوا سرد و یخی است خبرهای متعددی از مشاهده گرگ در برخی از مناطق شهری و روستایی استان زنجان شنیده می شود که لازم است افراد در صورت مواجهه با این گونه جانوری وحشی و درنده مراقب خود و اطرافیان باشند.

یک شهروند زنجانی گفت: چند روز قبل در منطقه پایین کوی اندیشه شهر زنجان حوالی ساعت 10 شب به قصد خرید مایحتاج از منزل بیرون زدم و هنوز چند قدمی از درب خانه دور نشده بودم که حیوانی خاکی رنگ را دیدم که کمی دورتر ایستاده و به من زل زده است.

سینا محبوب، افزود: در نگاه نخست تصور کردم این حیوان سگ ولگرد است اما خوب که دقت کردم دیدم دمش به شکل افتاده در میان پاهای پشتی قرار گرفته است و با چشمانی برق زده، مرا ورانداز می کند که ترسی عجیب وجودم را فرا گرفت و بلافاصله دوان دوان به سمت عقب بازگشته و با ورود به خانه نفس راحتی کشیدم.

یک شهروند روستایی نیز گفت: صبح زود در جاده زنجان - خدابنده در نزدیک روستای محل خود در حال رانندگی بودم که از دور به یکباره ستونی سیاه مانند دیدم و چون به آنها نزدیک تر شدم فهمیدم که پنج قلاده گرگ هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به زنجانی ها: مراقب حمله گرگ ها باشید

هشدار به زنجانی ها: مراقب حمله گرگ ها باشید