مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-05سياسي

برگزاری مسابقه 5 دقیقه ای در حوزه کارآفرینی


با برپایی رویداد کارآفرینی در روز 8 دی مسابقه ای برگزار می شود و شرکت کنندگان باید در مدت 5 دقیقه به سوالات حوزه کارآفرینی پاسخ دهند.

- مهیار رفیعی، مدیر عامل یکی از شرکت های کارآفرین در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در طول سال یکسری همایش ها و رویدادهایی در حوزه کارآفرینی برگزار می کنیم، گفت: ولی متاسفانه این همایش ها در طول سال یک بار برگزار می شوند و رویکرد آسیب شناسانه نسبت به این موضوع نمی شود؛ از این رو ما تصمیم به برگزاری نشست های تخصصی گرفتیم.

وی هدف اصلی این نشست ها را رفع ابهامات کارآفرینی از فضای کسب و کار و ارتباط صنعت، جامعه و دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: مشاهدات ما نشان می دهد که دانشجویان با موضوع کارآفرینی آشنا نیستند، بر این اساس در این نشست ها با دعوت از خبرگان حوزه کارآفرینی، اقدام به تبیین جنبه های توسعه کسب و کار خواهد شد.

رفیعی حوزه تخصصی این شرکت را در حوزه دارویی دانست و یادآور شد: این حوزه بسیار وسیع است و با برگزاری این رویداد امکان آشنایی کارآفرینان با تیم های فناور و شتابدهنده ها فراهم خواهد شد و این خلأیی است که در دانشگاه ها مشاهده می شود.

مدیر عامل این شرکت فعال در حوزه کارآفرینی برگزاری مسابقه کارآفرینی را از دیگر بخش های جنبی این رویداد نام برد و گفت: در این مسابقه در مدت 5 دقیقه باید به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه 5 دقیقه ای در حوزه کارآفرینی

برگزاری مسابقه 5 دقیقه ای در حوزه کارآفرینی