مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-05پزشكي

4 مرکز غیرمجاز خدمات پزشکی در گناوه پلمب شد


مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: چهار مکان خدمات لیزر و تزریق ژل و بوتاکس که به صورت غیرمجاز فعالیت داشتند در گناوه پلمب شد.

- اظهار داشت: بر اساس قانون نظام پزشکی تزریق ژل و بوتاکس و کار با دستگاه های لیزر توسط افراد غیرپزشک و در مکان هایی غیر از درمانگاه و مطب پزشکان ممنوع است.

وی بیان داشت: در این راستا در پی شکایات متعدد مردمی مبنی بر تزریق ژل، بوتاکس توسط آرایشگران و افراد غیرپزشک بازرسان این شبکه بهداشت و درمان از این اماکن بازدید کردند و به آرایشگران و افراد غیرپزشک شناسایی شده که اقدام به تزریق ژل و بوتاکس می کردند اخطار دادند.

مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: طی دو هفته گذشته چهار مرکز لیزر که به صورت غیرقانونی در این شهرستان فعالیت داشتند با دستور دادستان پلمب شد.

احمدی اظهار داشت: به مراکز طب سنتی که به نام طب سنتی، اقدام به اعمال تخصصی در حیطه پزشکی می کردند اخطار داده شد و در صورت عدم توجه به تذکرات، پلمب این مراکز حتمی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گناوه ای خدمات تخصصی پزشکی مانند تزریق ژل و بوتاکس و یا حتی خدمات لیزر را زیر نظر یک پزشک معتمد و متعهد و با تجربه انجام دهند، در صورت دریافت این خدمات در مراکز غیرمجاز ممکن است فرد دچار صدمات جبران ناپذیری شود و سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مرکز غیرمجاز خدمات پزشکی در گناوه پلمب شد

4 مرکز غیرمجاز خدمات پزشکی در گناوه پلمب شد