مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-05اجتماعي

نخبه دیروز؛ خیر امروز/ روایت 533 تومان هدیه پربرکت


«نصرالله خلج» یکی از خیران رامسر در دوران دانش آموزی با توجه به کسب رتبه برتر ازسوی «عبدالوهاب فرید« از بزرگان شهرستان تقدیر شد، این موضوع هر چند به سال های قبل برمی گردد اما همین مسئله مسیر زندگیش را به گونه ای ترسیم کرد که اکنون وی جز خیران شهرستان رامسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهربانی و همدلی جز جدایی نشدنی از وجود ما انسان ها است که برای انجام آن به دنبال بهانه هستند که گزارش ما  روایت مردی است که خود روزی دانش آموز نخبه ای بوده که در دوران دانش آموزی خود جایزه ای به وی اهدا شده و همین جایزه و تقدیر مسیر زندگیش را تغییر داد.

نصرالله خلج در دوران دانش آموزی باتوجه به کسب رتبه برتر از سوی عبدالوهاب فرید تقدیر شد این موضوع به سال های قبل برمی گردد و همین موضول مسیر زندگیش را به گونه ای تغییر داد که اکنون وی جز خیران شهرستان رامسر است.

*نخبه دیروز، خیر امروز آقای خلج 24 سال است که از دانش آموزان نخبه تقدیر می کند البته در سال های نخست بحث تقدیر از دانش آموزان رامسر را برعهده داشته، ولی اکنون تقدیر از دانش آموزان نخبه شهرستان های غرب استان مازندران در دستور کار قرار دارد.

  *این کار خواسته دل من است نصرالله خلج در این مراسم، اظهار کرد: امسال بیست و چهارمین سال متوالی جشن برگزاری برترین خانواده دعوت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه دیروز؛ خیر امروز/ روایت 533 تومان هدیه پربرکت

نخبه دیروز؛ خیر امروز/ روایت 533 تومان هدیه پربرکت