مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-05اجتماعي

هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است/قطعی 5 ایستگاه پایش هوا


کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز با میانگین 154 وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) را نشان می دهد.

- اظهار داشت: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه های پایش آنلاین در خیابان احمدآباد با شاخص 162، استانداری و رهنان با شاخص 152، انقلاب با شاخص 156، باهنر با شاخص 157، جِی با شاخص 184، بزرگراه خرازی با شاخص 164، رودکی با شاخص 159، فرشادی با شاخص 151 و فیض با شاخص 158 ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) است.

وی با بیان اینکه اطلاعات چهار ایستگاه پایش در خیابان های باغ غدیر، میرزا طاهر، ورزشگاه میثاق و دانشگاه در دسترس نیست، اضافه کرد: شاخص هوا در 2 ایستگاه خیابان های پروین و کاوه به ترتیب با میانگین 126 و 130 وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) را نشان می دهد.

کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: امروز ایستگاه پایش هوای شهر صنعتی سگزی نیز قطع است اما شاهین شهر با شاخص 58 و مبارکه با شاخص 55 در وضعیت قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان به سبب استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان و کاهش محسوس دما و مه صبحگاهی غلظت آلاینده های جوی به ویژه در مناطق مرکزی و صنعتی از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است/قطعی 5 ایستگاه پایش هوا

هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است/قطعی 5 ایستگاه پایش هوا