مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-05اجتماعي

جریمه واکسینه نشده ها هنوز ابلاغ نشده است


رییس پلیس راه مازندران در پاسخ به اینکه گفته شده افرادی که واکسینه نشدند جریمه می شوند، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ دستورالعملی در این رابطه به ما ابلاغ نشده است.

- یدالله جهانتاب در گفت وگو با ایسنا از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی در استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بارش برف در روزهای گذشته در گردنه های ورودی استان سطح جاده همچنان کمی لغزنده است.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت جوی در شهرهای استان صاف است بوده و نیروهای راهداری در گردنه های گدوک و امام زاده هاشم نمک پاشی انجام دادند.

رییس پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان خواهد شد که نسبت به سامانه قبلی از شدت کمتری برخوردار است اما با توجه به وضعیت جوی روزهای آینده و بارش برف و باران در محورهای استان پرهیز از سفرهای غیر ضروری مورد تاکید است.

جهانتاب گفت: خودروها در صورت تردد در راه های مواصلاتی و گردنه ها از چراغ مه شکن و یخ شکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین توقف بیجا در گردنه ها ابتدا و انتهای تونل ها و ابتدا و انتهای پل ها ممکن است تصادف را افزایش دهد و در این راستا به رانندگان توصیه می شود توقف در غیر ضروری در محور ها نداشته باشند و در صورت ضرورت توقف ایجاد فاصله معین، قرار دادن مثلثی شبرنگی و کله قندی در فاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه واکسینه نشده ها هنوز ابلاغ نشده است

جریمه واکسینه نشده ها هنوز ابلاغ نشده است