مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-05اجتماعي

هوای ناسالم تهران طی امروز


بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی امروز (14 آذرماه) در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی امروز (14 آذرماه) در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا براساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبحگاه امروز (14 آذرماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد مؤثر همچنین انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

حاکمیت پایداری و سکون جو در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری می کند.

با تداوم وارونگی جوی و عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت یکشنبه (14 آذرماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی، بر غلظت ذرات معلق افزوده می شود و به تبع آن برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر مناطق پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

صبح روز دوشنبه (15 آذرماه) با افزایش تردد خودروها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و با توجه به عدم وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای ناسالم تهران طی امروز

هوای ناسالم تهران طی امروز