مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-05اجتماعي

افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی/ بارش باران در 5 استان


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز (14 آذرماه) از بارش باران در پنج استان غرب کشور خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز (14 آذرماه) از بارش باران در پنج استان غرب کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز(14 آذرماه) در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار و در مناطق صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

وی در ادامه گفت: از اواخر وقت امروز (14 آذرماه) با گذر امواج تراز میانی جو در بخش هایی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش باران گاهی وقوع رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان دوشنبه (15 آذرماه) این شرایط در استان های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و شمال خوزستان ادامه دارد و دراستان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، تهران و البرز بارش پراکنده انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی/ بارش باران در 5 استان

افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی/ بارش باران در 5 استان