مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-05اجتماعي

توصیه های سیاستی آموزش و پرورش برای آموزش حضوری مدارس


«بخشنامه توصیه های سیاستی کارگروه ویژه بررسی مسائل کووید 19 در ارتباط با آموزش حضوری مدارس» از سوی مرکز هماهنگی حوزه وزارتی به ادارت کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

- بخشنامه توصیه های سیاستی کارگروه ویژه بررسی مسائل کووید 19 در ارتباط با آموزش حضوری مدارس از سوی مرکز هماهنگی حوزه وزارتی به ادارت کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بخشنامه آمده است: همه گیری ویروس کرونا پدیده ای است که با توجه به منشاء نامشخص و سرعت انتشار بالا و ویژگی های مهارناپذیر آن، جهان را با بحران مواجه کرده است؛ در این میان، یکی از مهم ترین حوزه هایی که تحت تأثیر این پاندمی ویروسی قرار گرفته، حوزه آموزش مدارس است.

تداوم همه گیری این ویروس، باعث تغییر نحوه آموزش، از حضوری به مجازی کامل شد.

اما با آغاز سال تحصیلی 1401-1400، سیاست های ابلاغی در ستاد ملی کرونا، مجدداً به طرف آماده سازی شرایط برای آموزش حضوری در مدارس رفت؛ از این رو بخشنامه توصیه های سیاستی کارگروه ویژه بررسی مسائل کووید 19 در ارتباط با آموزش حضوری مدارس از سوی مرکز هماهنگی حوزه وزارتی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این ابلاغیه، بر اجرای دقیق کنترل هوشمند معلمان و کادر مدارس و دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های سیاستی آموزش و پرورش برای آموزش حضوری مدارس

توصیه های سیاستی آموزش و پرورش برای آموزش حضوری مدارس