مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-05پزشكي

هشدار یک فوق تخصص به بیماران آسمی


افرادی که از بیماری آسم رنج می برند نباید در هوای سرد یا آلوده قرار گیرند، زیرا این مسله سبب تحریک ریه و ایجاد سرفه در آنان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر ایرج خسرونیا فوق تخصص بیماری های داخلی روز یکشنبه گفت: افرادی که از بیماری آسم رنج می برند نباید در هوای سرد یا آلوده قرار گرفته و بیماری خود را تشدید کنند.

وی با تاکید بر اینکه مبتلایان به بیماری آسم نباید در هوای سرد ورزش کنند، اظهار داشت: در صورت ورزش در هوای سرد، سبب ایجاد سرفه، خس خس سینه و تنگی نفس خواهد شد.

فوق تخصص بیماری های داخلی با بیان اینکه افراد مبتلا به آسم باید در فصل سرما بیشتر مراقب سلامتی خود باشند، ادامه داد: اینگونه افراد باید سعی کنند از تند راه رفتن در هوای سرد جدا خودداری کنند زیرا این امر می تواند سبب تحریک ریه و تنگی نفس شود.

تب خال ارمغان استرس و ضعف سیستم ایمنی بدن است خسرونیا با تاکید بر اینکه تب خال یک عفونت ویروسی و شایع است، گفت: استرس یکی از مهمترین دلایل بروز تب خال در انسان ها است که در این صورت بهترین راه درمان دست نزدن به آن است.

وی گفت: ویروس تب خال در بدن اکثر انسان ها وجود دارد و بنا بر شرایطی خاصی با استرس، خواب پریدگی یا یک ناراحتی غیر منتظره فعال شده و عموما خود را در صورت و گوشه لب ها نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک فوق تخصص به بیماران آسمی

هشدار یک فوق تخصص به بیماران آسمی