موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-05اجتماعي

معلمی که به عشق دانش آموزانش هر روز 80 کیلومتر مسیر صعب العبور را طی می کند


معلم آبدانانی که خود زمانی در عشایر درس خوانده هر روز با عشق مسیر دشوار و صعب العبور 80 کیلومتری دو منطقه عشایری را طی می کند تا دل هایی را به نور دانش روشن کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، این قصه به معلمی اختصاص دارد که به عشق چشاندن قطره های علم و دانش به دانش آموزان عشابر، از خانه و کاشانه شان دل می کند و مسیرهای صعب العبور را طی می کند تا دل هایی را به نور دانش روشن کند.

در روزهایی که مدارس کشور به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است، درس و مشق تعطیل نیست؛ چرا که عشق معلمی غوغا کرده است.

رضا رضایی معلم آبدانانی با 25 سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش هم اکنون در دو منطقه عشایری این شهرستان بنام های سیاه خانی و قدح برای تعلیم و تربیت دانش آموزان این منطقه مسافت رفت و برگشت 80 کیلومتری را طی می کند.

تدریس به دانش آموزان عشایری برایم کاری بسیار جذاب است رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تدریس به دانش آموزان عشایری برایم کاری بسیار جذاب و لذت بخش است، در منطقه سیاه خانی که در 18 کیلومتری آبدانان است 9 دانش آموز دارم که 5 نفر از آنام پیش دبستانی و چهار نفر دیگر نیز کلاس اول، سوم و چهارم و همچنین در منطقه قدح نیز یک دانش آموز دختر کلاس پنجم دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که به عشق دانش آموزانش هر روز 80 کیلومتر مسیر صعب العبور را طی می کند

معلمی که به عشق دانش آموزانش هر روز 80 کیلومتر مسیر صعب العبور را طی می کند