مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-05اجتماعي

موفقیت کودکان نقاش ایرانی در پنجمین مسابقه بین المللی نقاشی کشور رومانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این مسابقه با موضوع شهر و محل زندگی شما در سال 2021 برگزار شد و از میان 1800 اثر از 15 کشور، - 10 عضو مراکز فرهنگی - هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنجمین مسابقه بین المللی نقاشی کشور رومانی یک جایزه بزرگ و 9 نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این مسابقه با موضوع شهر و محل زندگی شما در سال 2021 برگزار شد و از میان 1800 اثر از 15 کشور،10 کودک ایرانی موفق به کسب جایزه، نشان و دیپلم افتخار این رویداد بین المللی شدند.

بر اساس این گزارش، کیمیا پوررضایی 9 ساله از کانون بهبهان استان خوزستان در این مسابقه، جایزه بزرگ و دیپلم افتخار را از آن خود کرد.

همچنین آیسا جافری 7 ساله از کانون خرم آباد استان لرستان، فرشته عبدی 12 ساله و حدیثه عالمی 10 ساله هر دو از کانون شیرین سو استان همدان، الناز خدابخشی 10 ساله از کانون چرمهین استان اصفهان، نگین یارعلی 14 ساله از کانون داران استان اصفهان، نیکو جنتی 12 ساله از کانون ملک شهر استان اصفهان، ستایش نصوحی 11 ساله از کانون مبارکه استان اصفهان، نیروانا روستایی 10 ساله از کانون اهواز استان خوزستان و بیتا جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت کودکان نقاش ایرانی در پنجمین مسابقه بین المللی نقاشی کشور رومانی

موفقیت کودکان نقاش ایرانی در پنجمین مسابقه بین المللی نقاشی کشور رومانی