مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-05اجتماعي

دغدغه والدین در روزهای کرونایی/ رعایت دستورالعمل ها نظارت همه جانبه را می طلبد


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ این روزها وقتی صبح زود در خیابان های شهر قدم می زنی صدای دانش آموزانی را می شنوی که دوباره روح تازه ای به شهر داده و یاد خاطرات شیرین مدرسه را برایت زنده می کنند، خاطراتی که با شیوع واکسن کرونا هستیم.

دلهره والدینی که دانش آموزان خود را این روزها به مدارس می سپارند نیز دور از انتظار نبوده چون در واقع فرزندان تمام سرمایه های خانواده ها بوده و هستند بنابراین نظارت بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی که مورد تأکید بوده امری الزامی است.

گنجایش کم کلاس ها، فاصله گذاری اجتماعی را با مشکل مواجه ساخته است فاطمه محمدی، مادر یکی از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: از زمان بازگشایی مدارس با دغدغه زیادی فرزندم را راهی مدرسه می کنم و این دغدغه با توجه به شنیده هایی که برخی از معلمان هنوز نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده اند، بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به سردی هوا در موقع حضور دانش آموزان در کلاس امکان باز کردن پنجره ها برای تبادل هوا وجود ندارد، تصریح کرد: همچنین متأسفانه کلاس ها گنجایش این تعداد دانش آموزان را نداشته و این مسئله موضوع رعایت فاصله گذاری اجتماعی را با مشکل مواجه می سازد که باید نسبت به این موضوعات نظارت بیشتری اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه والدین در روزهای کرونایی/ رعایت دستورالعمل ها نظارت همه جانبه را می طلبد

دغدغه والدین در روزهای کرونایی/ رعایت دستورالعمل ها نظارت همه جانبه را می طلبد