مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-05اجتماعي

نهضت جدید شهرداری برای پایتخت/ خداحافظی تهرانی ها با مشکل جای پارک


معضل کمبودجای پارک و نبود پارکینگ از معضلات شهر تهران است که تاکنون رفع نشده و حالا علیرضا زاکانی از نهضت پارکینگ سازی خبر داده و اعضای شورای شهر هم می گویند تا 3 هفته دیگر طرحی جامع در این زمینه ارائه می دهند.

- خبرگزاری فارس، گروه شهری:کمبود جای پارک و پارکینگ از معضلات همیشگی تهران است سالانه تعداد زیادی خودرو به مجموعه خودروهای تهران افزوده می شود و روز به روز به مشکل کمبودجای پارک دامن زده شده است.

کمبود جای پارک و پارکینگ مستقیم و غیر مستقیم بر نظم ترافیکی تاثیر گذار است و همین پارک های آشفته موجب  افزایش  ترافیک خواهد شد و افزایش ترافیک هم تشدید آلودگی هوا و سایر مشکلات زیست محیطی و روانشناختی را برای شهروندان به همراه دارد.

در دوره های مختلف مدیریت شهری برنامه هایی به عنوان راهکار کاهش این معضل ارائه شده ولی آنطور که باید به نتیجه نرسیده است اما علیرضا زاکانی از زمانی که در شهرداری عهده دار مسوولیت به عنوان شهردار پایتخت شد، تأکید کرد در تهران نیازمند نهضت پارکینگ سازی هستیم.

موضوع پارکینگ و جای پارک یکی از مسائل مهم شهری/راهکارهایی برای ساخت و سرمایه گذاری در حوزه پارکینگ درباره این موضوع به سراغ سید جعفر تشکری هاشمی، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت جدید شهرداری برای پایتخت/ خداحافظی تهرانی ها با مشکل جای پارک

نهضت جدید شهرداری برای پایتخت/ خداحافظی تهرانی ها با مشکل جای پارک