مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-05سياسي

قالیباف: منابع لازم برای قانون دائمی حمایت از معلولان را تامین می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه 14 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلولان اظهار داشت: - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما وظیفه خود می دانیم که برای اجرای قانون دائمی حمایت از معلولان منابع لازم را تأمین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه 14 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلولان اظهار داشت: هفته معلولان را خدمت همه معلولان عزیز سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم و برای همه آنان آرزوی سلامتی و طول عمر از خداوند متعال خواستارم.

وی بیان کرد: همچنین عرض سلام و خدا قوت خدمت خانواده های معلولان دارم که با وجود همه سختی ها، از عزیزان خود به نحو احسن پرستاری می کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معلولان نشان دادند که معلولیت باعث عقب ماندگی آن ها از پیگیری کارهایشان نمی شود و آنان تلاش زیادی برای انجام کار های خود می کنند.

قالیباف تأکید کرد: ما وظیفه خود می دانیم که برای اجرای قانون دائمی حمایت از معلولان، منابع لازم را تأمین کنیم تا این قانون مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: منابع لازم برای قانون دائمی حمایت از معلولان را تامین می کنیم

قالیباف: منابع لازم برای قانون دائمی حمایت از معلولان را تامین می کنیم