مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-05سياسي

تخصیص اعتبار 325 میلیاردی برای بیمارستان ابرکوه در دیدار با وزیر


طی دیدار نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اعتبار 325 میلیارد ریالی جهت اختصاص به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ابرکوه تصویب شد.

- ایسنا/یزد طی دیدار نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اعتبار 325 میلیارد ریالی جهت اختصاص به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ابرکوه تصویب شد.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه مطالبات مردمی، درخواست های رییس بیمارستان و شبکه بهداشت و همچنین طی بازدیدهای انجام شده از بخش های مختلف بیمارستان و نیز مراکز زیرمجموعه شبکه بهداشت و درمان طی سفرهای اخیر به شهرستان ابرکوه، مشکلات و نیازهای بخش بهداشت و درمان شهرستان احصاء و اولویت بندی شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا هماهنگی های لازم جهت تشکیل جلسه ای با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام و طی این نشست که با حضور دکتر علی اکبر عسکرنژاد رییس بیمارستان ابرکوه همراه بود، مسائل و مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت.

صباغیان تصریح کرد: در این دیدار چهار مصوبه ی مهم برای شهرستان ابرکوه به تصویب رسید و وزیر بهداشت دستور کتبی پیگیری آن را نیز ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 325 میلیاردی برای بیمارستان ابرکوه در دیدار با وزیر

تخصیص اعتبار 325 میلیاردی برای بیمارستان ابرکوه در دیدار با وزیر