مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-05دانش

مزایای تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل


رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات ویژه به دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل خبر داد.

- "مزایای تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل" ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات ویژه به دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل خبر داد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا افزود: پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان و زابل در ترم بهمن ماه سالجاری انجام خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان مناسب بودن شهریه تحصیلی، نسبت به سایر دانشگاه های غیر دولتی ، پذیرش دانشجو بدون کنکور، و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و دارا بودن معدل بالای 12 ، عدم لحاظ کردن نوع رشته دیپلم و یا فوق دیپلم، برای پذیرش در رشته و مقطع جدید تحصیلی را از مزایای تحصیل در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی عنوان کرد.

وی در همین رابطه ادامه داد: پرداخت وام قرض الحسنه صندوق رفاه دانشجویان، که بخش اعظم شهریه تحصیلی را در بر می گیرد؛ باز پرداخت اقساط نیز پس از فراغت از تحصیل می باشد ، همچنین معرفی دانشجویان جدید الورود متقاضی دریافت وام قرض الحسنه (پیرو تفاهم نامه جهاددانشگاهی با بانک مهر ایران) به مبلغ یکصد میلیون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل

مزایای تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل