مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-05سياسي

تاکید صدری ها و کمیته هماهنگی بر حفظ وحدت برای حل اختلاف انتخاباتی عراق


شخصیت هایی از جریان صدر و همچنین ائتلاف دوله القانون و جریان حکمت ملی ضمن ارائه دیدگاه های این احزاب برای حل بن بست سیاسی عراق بر وحدت تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیسیاریای عالی انتخابات عراق سه شنبه هفته پیش، با وجود اعتراضات گسترده به نتایج اولیه انتخابات، فهرست نهایی نامزدهای پیروز شده در انتخابات پارلمانی عراق را که با نتایج اعلام شده تفاوت قابل توجهی نداشت، اعلام کرد.

اسامی نامزدهای پیروز در انتخابات برای تایید نهایی به دادگاه فدرال کشور ارائه شد.

کمیته هماهنگی شیعیان عراق ساعاتی پس از اعلام نتایج تأکید کرد که نتایج انتخابات را قبول ندارد و خواستار ابطال آن است؛ به گفته این کمیته در نتایج آراء، تقلب و دستکاری زیادی صورت گرفته است و شواهد محکمی دال بر آن هست.

  کمیته هماهنگی گروه های سیاسی شیعی می گوید که ورود به توافق با گروه های سیاسی برای تشکیل کابینه به بعد از اعلام جلسه خواند.

الحیدری گفت که بحث توافق درباره تشکیل کابینه در نشست های آتی خواهد بود که نتایج آن افق سیاسی پیش روی عراق را معلوم خواهد کرد.

ابورغیف، سخنگوی جریان حکمت ملی عراق هم با بیان اینکه نشست کمیته هماهنگی با رییس جریان صدر اتفاق تازه ای نبوده و کمیته هماهنگی طی دو سالی که از تشکیل آن می گذرد، با جریان صدر هم رایزنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید صدری ها و کمیته هماهنگی بر حفظ وحدت برای حل اختلاف انتخاباتی عراق

تاکید صدری ها و کمیته هماهنگی بر حفظ وحدت برای حل اختلاف انتخاباتی عراق