مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-05اقتصادي

تعداد روستاهای دارای اینترنت خانگی به 555 مورد رسید


مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: با اتصال 15 روستای دیگر به اینترنت، تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت خانگی به 555 روستا افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرخ داده است گفت: این شرایط میزان استفاده از سرویس های اینترنت توسط مشتریان را افزایش داده است که خوشبختانه با انجام پروژه های توسعه ای و آینده نگرانه تداوم ارائه خدمات به مشتریان بدون هیچ اختلالی فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: تحت پوشش قرار دادن نقاط روستایی به اینترنت پرسرعت در چند سال اخیر از وظایف مخابرات خارج شده است اما این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و برقراری عدالت در ارائه خدمات گام های بلندی برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه مخابرات منطقه کردستان بر اساس تدوین برنامه های کارشناسی شده و دستورالعمل های ابلاغی نسبت به ایجاد زیر ساخت و ارائه خدمات و سرویس های اینترنت پرسرعت در استان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حکمت اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 روستای دیگر به اینترنت پرسرعت مخابرات تجهیز شدند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد 131 هزار و782 مشترک اینترنت پرسرعت ADSL در استان فعال هستند اضافه کرد: از این آمار، تعداد 24 هزار و 973 مشترک در نقاط روستایی استان ساکن هستند و تعداد روستاهای دارای اینترنت استان به 555 روستا رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد روستاهای دارای اینترنت خانگی به 555 مورد رسید

تعداد روستاهای دارای اینترنت خانگی به 555 مورد رسید