مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-05سياسي

ورود دستگاه قضایی گیلان برای احیای معدن سنگرود رودبار


معاون صنایع و معادن سازمان صمت گیلان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای معدن سنگرود رودبار، گفت: دستگاه قضایی گیلان برای حل این موضوع وارد عمل شده است.

- ، سعید اخلاقی شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضا برای احیای دوباره معدن سنگرود، اظهار کرد: فعالیت این معدن از سال 93 متوقف شده است.

وی افزود: در سال های اخیر اقدامات متعددی برای واگذاری معدن به بخش خصوصی دارای صلاحیت و یا فعال سازی دوباره آن انجام شده اما متأسفانه به دلایل مختلف موفقیت حاصل نشد.

معاون صنایع و معادن سازمان صمت گیلان اضافه کرد: در سال گذشته بر اساس رأی شورای عالی معادن مزایده ای برگزار و بعد از بررسی ها بر اساس شاخص های مالی و فنی یکی از شرکت های خصوصی حاضر در مزایده برای بهره برداری از معدن انتخاب شد.

وی با بیان اینکه بهره برداری معادن و تعیین تکلیف اموال و تجهیزات معادن دو مسئله مهم است، ادامه داد: طبق ماده 21 در هر معدنی بعد از تعیین تکلیف بهره برداری از معدن در خصوص اموال و تجهیزات که باید برای ادامه عملیات معدن در آن استمرار داشته باشد بر اساس نظر کارشناسان دادگستری قیمت گذاری می شود.

اخلاقی با اشاره به اینکه در بخشی از این روند سازمان صمت مسئولیت مستقیمی ندارد، گفت: اختلاف نظرها میان بهره برداران جدید و قدیم به وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی گیلان برای احیای معدن سنگرود رودبار

ورود دستگاه قضایی گیلان برای احیای معدن سنگرود رودبار