مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-05اقتصادي

سهم 15 درصدی ایران از صادرات خرما/ تصمیم جدید برای ارز صادراتی


معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با بیان اینکه اکنون سهم صادرات خرما جمهوری اسلامی ایران در بازارهای جهانی 15 درصد است تصریح کرد: با برنامه ریزی در ارتقا سیستم فرآوری خرما سهم صادراتی ایران در محصول خرما از 15 درصد افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، صدیف بیک زاده شنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه برای اصلاح و تحول در نظام توزیع کالا 19 پروژه تدوین شده است اظهار داشت: انتظار می رود تا 6 ماه آینده این پروژه ها به نتیجه برسند و ضمن ارتقا سطح رفاه مصرف کنندگان، تولید کنندگان هم در این بستر کار توزیع را انجام می دهند و به این وسیله بخشی از مشکلات نظام توزیع کالا تعدیل می شود.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با اشاره به تشکیل ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رییس جمهور و وزرا تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت سطح تصمیم گیری در تنظیم بازار کشور ارتقا یافته و ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور وزیران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سطح تصمیم گیری ها در ستاد تنظیم بازار ارتقا یافته و این نشان دهنده این است که تنظیم بازار جز اولویت دولت محسوب می شود چون با معیشت مردم در ارتباط است.

بیک زاده، برنامه های ستاد تنظیم بازار را شامل کالاهای غذایی، صنعتی و معدنی دانست و افزود: این محصولات از سوی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 15 درصدی ایران از صادرات خرما/ تصمیم جدید برای ارز صادراتی

سهم 15 درصدی ایران از صادرات خرما/ تصمیم جدید برای ارز صادراتی