مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-05سياسي

فعالیت 26 هزار سفیر داوطلب اهدای عضو در ایران


نایب رییس انجمن اهدای عضو ایرانیان، از همکاری بیش از 26 هزار سفیر داوطلب اجتماعی اهدای عضو با این انجمن از سراسر کشور خبر داد.

- ، امید قبادی، با اشاره به چهاردهم آذر (پنجم دسامبر) مصادف با روز جهانی داوطلب برای توسعه اجتماعی و اقتصادی با شعار مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی کنترل همه گیری بیماری کوید 19 است ، گفت: امروز در آستانه این روز مهم فرصت مناسبی جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان حوزه ی فرهنگ و سلامت داریم تا به اهمیت این نیروی درون اجتماعی و مردمی بیش از پیش پی ببریم و آن را ارج نهیم.

وی افزود: داوطلبان و سفیران سلامت از نهاد و جنس خود مردم هستند که بدون هیچ چشم داشتی، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در حوزه های مختلف و از طریق فعالیت های غالباً فرهنگی در ارتقا آگاهی مردم برای ساختن دنیایی بهتر و زیباتر تلاش می کنند.

قبادی از همکاری بیش از 26 هزار داوطلب اجتماعی اهدای عضو با این انجمن از سراسر کشور خبر داد و گفت: سفیر اهدای عضو، فردی است داوطلب از هر رشته و صنفی که بخشی از وقت و توانمندی خود را برای خدمت رسانی به حوزه اهدا و آگاه سازی مردم به این مسئله به آحاد مردم جامعه صرف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 26 هزار سفیر داوطلب اهدای عضو در ایران

فعالیت 26 هزار سفیر داوطلب اهدای عضو در ایران