مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-05اقتصادي

بازار طلا و سکه، غرق در کساد


در حال حاضر هر گرم طلا نسبت به پنجشنبه هفته گذشته 25 هزار تومان و هر عدد سکه امامی بین 250 تا 300 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

- رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد با اشاره به اینکه قیمت دلار به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرده و شرایط کنونی باید کنترل شود، گفت: طلافروشان با نزدیک شدن به شب یلدا و افزایش تقاضای مردم، اندک امیدی به رونق بازار طلا و سکه داشتند اما متاسفانه با توجه به شرایط به وجود آمده کنونی، همان اندک امید نیز از بین رفته و بازار طلا و سکه غرق در کساد شده است.

محمدباقر معبودی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: در حال حاضر هر گرم طلا نسبت به پنجشنبه هفته گذشته 25 هزار تومان و هر عدد سکه امامی بین 250 تا 300 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

هم اکنون هر گرم طلای 18 عیار به ارزش یک میلیون و 284 هزار تومان و سکه امامی نیز 13 میلیون و 50 هزار تومان است اما این قیمت در معاملات کنونی به کار برده می شود و نرخ رسمی نیست.

وی افزود: نمی توان پیش بینی خاصی در ارتباط با آینده بازار طلا در ایران داشت.

مذاکرات وین در این خصوص نقش بسیار پررنگی دارد و اگر مذاکرات نتیجه مطلوبی داشته باشد، احتمال دارد قیمت طلا سیر نزولی را سپری کند اما اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، باید برای جلوگیری از افزایش قیمت طلا اقدامات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار طلا و سکه، غرق در کساد

بازار طلا و سکه، غرق در کساد