مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-05سياسي

برگزاری دوره هسته بین الملل «تمدن نوین» اسلامی در اندیشه «شهید سلیمانی» در کرمان


مسؤول هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: دوره هسته بین الملل پله های تمدن نوین اسلامی در اندیشه شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه فرهنگیان در دانشگاه آزاد با حضور اساتید بومی و بین الملل برگزار شد.

-   مهدی ضیاءالدینی مسؤول هسته بین الملل افغانستان و شامات، حکومت جهانی حزب الله و شخصیت شناسی سران اسلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ضیاءالدینی گفت: اساتیدی که برای دوره انتخاب شده بودند؛ 10 نفر  که 5 نفر آنها بومی استان و 5 نفر دیگر بین المللی بود که متاسفانه نتوانستیم از 2 نفراز اساتید بومی و بین الملل استفاده کنیم.

وی افزود: قسمتی از برنامه ما به عنوان برنامه ویژه در نظر گرفته شده بود که برنامه ویژه  اول مان در خدمت یکی از اساتید بودیم که تجربه تبلیغ در فضای بین الملل و کشورهای آمریکای جنوبی، آمریکای لاتین و به تعبیری اسپانیولی زبان را داشت و برنامه ویژه روز دوم، برنامه فرهنگی بود که در گلزار شهدای کرمان در کنار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور یکی از راویان استان، حاج آقا حجتی برگزار شد و برنامه ویژه سوم هم شب آخر یک دورهمی بود که ناظر به تجربیات دانشجویی که در فضای این الملل بوده است که شرکت در برنامه های ویژه اختیاری بود و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی دوره اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره هسته بین الملل «تمدن نوین» اسلامی در اندیشه «شهید سلیمانی» در کرمان

برگزاری دوره هسته بین الملل «تمدن نوین» اسلامی در اندیشه «شهید سلیمانی» در کرمان