مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 02:202021-12-04بين الملل

آمریکا آماده کمک به اوکراین در صورت تهاجم روسیه است


وزیر دفاع آمریکا اعلا کرده که این کشور آماده کمک تمام عیار به اوکراین در صورت تهاجم روسیه  است.

- به نقل از ریانووستی، لوید آستین ، وزیر دفاع آمریکا اعلا کرده که این کشور آماده کمک تمام عیار به اوکراین در صورت تهاجم روسیه است.

به گفته وزیر دفاع آمریکا، ایالات متحده نگران اتفاقاتی است که در مرزهای روسیه با اوکراین رخ می دهد و آماده است آنچه را که برای دفاع از قلمرو مستقل خود نیاز دارد، به کی یف هم ارائه دهد.

آستین درباره احتمال حمله روسیه به اوکراین با 175 هزار نظامی گفت: ما به اندازه نیروها در مناطق مرزی و آنچه در فضای مجازی اتفاق می افتد نگاه می کنیم، و این واقعاً نگرانی ما را افزایش می دهد و روی آن ها تمرکز داریم.

البته ما متعهد به کمک به اوکراین برای دفاع از قلمرو مستقل خود هستیم، تا اوکراین آنچه را که برای دفاع از قلمرو مستقل خود نیاز دارد، داشته باشد.

وزیر دفاع آمریکا و رییس پنتاگون اما جزییاتی از اقدامات احتمالی این کشور در صورت وقوع جنگ علیه اوکراین را ارائه نداد و به این موضوع بسنده کرد که دیروز جو بایدن گفت در حال بررسی تعدادی ابتکار عمل است، بنابراین من نمی خواهم جلوتر از رییسم صحبت کنم.

آمریکا و متحدانش در تلاشی هدفمند، روسیه را به رفتار تهاجمی علیه اوکراین متهم و حتی تهدید می کنند چنانچه مسکو به دنبال اقدام نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا آماده کمک به اوکراین در صورت تهاجم روسیه است

آمریکا آماده کمک به اوکراین در صورت تهاجم روسیه است