مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 22:052021-12-04ورزشي

بیش از 1000 ورزشکار سنندجی در رشته والیبال فعالیت دارند


رییس هیات والیبال شهرستان سنندج گفت: بیش از هزار بازیکن بیمه شده در رشته والیبال در این شهرستان فعالیت دارند.

- سالار زارع رییس هیات والیبال شهرستان سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، امکانات مورد نیاز والیبال را ضعیف توصیف کرد و نبود سالن تمرین بزرگ ترین چالش والیبال سنندج دانست.

وی نبود سالن مناسب و اسپانسر ورزشی را چالش این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: در صورت فراهم شدن اسپانسر و حمایت مالی از سوی بخش خصوصی، می توانیم تیم داری کنیم .

زارع با بیان اینکه هیات والیبال سنندج در خانه والیبال مستاجر است اظهار کرد: این رشته سالن اختصاصی ویژه خود ندارد، بحث سالن برای همه برای ما مهم است اما تاکنون نتیجه نگرفته ایم.

وی با اشاره به ماده 88 که سالن های ورزشی به مناقصه گذاشته شد افزود: این قانون سبب شد هیات والیبال شهرستان سنندج مستاجر آموزش و پرورش شود.

به گفته رییس هیات والیبال شهرستان سنندج، در راستای خارج کردن خانه والیبال از ماده 88 مکاتبات زیادی با ورزش و جوانان انجام گرفت اما تاکنون نتیجه نگرفته ایم.

ارتقا سواد مربیان از برنامه های هیات است زارع ارتقا سواد و توانمندی های مربیان و داوران را از برنامه های هیات والیبال شهرستان سنندج عنوان کرد و گفت: در راستای ارتقا سواد مربیان و داوران کلاس های داوری درجه 2 و درجه 3 برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 ورزشکار سنندجی در رشته والیبال فعالیت دارند

بیش از 1000 ورزشکار سنندجی در رشته والیبال فعالیت دارند