مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 21:252021-12-04اقتصادي

تاثیر بحران خشکسالی بر صنعت کشاورزی آمریکا/یک سوم جمعیت جهان درگیر خشکسالی هستند


درحالی که کالیفرنیا دومین سال خشکسالی را پشت سر می گذارد، تاثیرات این خشکسالی بر صنعت کشاورزی این ایالت که بزرگ ترین صنعت کشاورزی در میان ایالت های آمریکا را دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، کالیفرنیا دومین سال خشکسالی را پشت سر می گذارد، بدون اینکه نشانه ای برای پایان آن پیش بینی شود، تاثیرات این خشکسالی بر صنعت کشاورزی این ایالت که بزرگ ترین صنعت کشاورزی در ایالت های  آمریکا را دارد، عمیق است و شاید دائمی باشد.

به نوشته کال مترز، شرکت های آب دولتی و ایالتی، تحویل آب به برخی از کشاورزان را به صفر رسانده اند در حالی که سایر کشاورزان به لطف داشتن حق آبه که قدمت آن به یک قرن گذشته می رسد، هنوز به آب دسترسی دارند.

* واکنش کشاورزان کالیفرنیایی به کمبود آب و تاثیرات آن بر اقتصاد آمریکا کشاورزان به سه روش معمولا در هم تنیده، به کمبودها واکنش نشان می دهند: متوقف کردن موقتی کشت برخی از مزارع یا تکه کردن باغات به دلیل کمبود آب، حفر چاه های جدید برای بهره برداری از سفره های زیرزمینی رو به کاهش و خرید آب از دیگران واکنش آنها نسبت به کمبود آب است.

هر سه روش تاثیرات اقتصادی منفی دارد.

این اقدامات برخی از کشاورزان، به ویژه آنهایی که به صورت فعالیت های کوچک خانوادگی با هم کار می کردند را از دور خارج می کند، تغییر جهت به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر بحران خشکسالی بر صنعت کشاورزی آمریکا/یک سوم جمعیت جهان درگیر خشکسالی هستند

تاثیر بحران خشکسالی بر صنعت کشاورزی آمریکا/یک سوم جمعیت جهان درگیر خشکسالی هستند