مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 20:052021-12-04ورزشي

داور بازی آلومینیوم - تراکتور تغییر کرد


اشکان خورشیدی به عنوان داور جدید بازی دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور به مصاف هم می روند.

پیش از برگزاری این بازی قرار بود احمد محمدی قضاوت این بازی را بر عهده داشته باشد اما اشکان خورشیدی در ادامه به عنوان داور این بازی معرفی شد.

همچنین داور چهارم این بازی تغییر کرد.

حمیدرضا امیدوار سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم در این رابطه اظهار کرد: ساعت 19:30 امروز نشست هماهنگی قبل از دیدار ما مقابل تراکتور در تبریز برگزار شد که در شروع این جلسه، آقای سلیمانی نماینده فدراسیون فوتبال عنوان کردند داور وسط و داور چهارم این بازی تغییر کرده است.

وی ادامه داد: ما تا شروع این جلسه هیچ اطلاعی از تغییر داور دیدار با تراکتور نداشتیم و حتی فدراسیون فوتبال نیز چنین موضوعی را اطلاع رسانی نکرده بود اما با این وجود نسبت به تصمیم کمیته محترم داوران احترام می گذاریم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: در هفت هفته گذشته لیگ برتر جزو معدود تیم هایی بودیم که کوچک ترین اعتراضی در حین و قبل و بعد از بازی ها به داوری نداشتیم و الان هم با این که داور دیدار با تراکتور تغییر کرده، به تصمیم کمیته داوران احترام می گذاریم و امیدوار هستیم آقای خورشیدی که ازجمله دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور بازی آلومینیوم - تراکتور تغییر کرد

داور بازی آلومینیوم - تراکتور تغییر کرد