مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 20:002021-12-04اقتصادي

کلاهبردار 12 هزار میلیاردی از مسکو به تهران منتقل شد


یکی از بزرگ ترین کلاهبرداران کشور که سال 99 متواری شده بود، در مسکو دستگیر و از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)، به تهران منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما، این فرد با تشکیل باندی 16 نفره و تاسیس شرکت های صوری اقدام به کلاهبرداری از مردم و تجار و صرافان کرده و با 12 هزار میلیارد تومان (400 میلیون دلار) از کشور گریخته بود که با پیگیری های پلیس بین الملل و قوه قضاییه عصر پنج شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)، به ایران مسترد شد.

رییس پلیس بین الملل کشور در این باره گفت: فرد کلاهبردار 400 میلیون دلاری که سال 99 با تاسیس شرکت های صوری از مردم و تجار کلاهبرداری کرده و به کشور روسیه متواری شده بود، به ایران بازگردانده شد.

سردار شیرزاد افزود: این باند 16 نفره در سال 97 اقدام به کلاهبرداری از مردم و شرکت های تجاری می کنند و در سال 99 متواری می شوند که با پیگیری های مسئولان قضایی ایران و همچنین مسئولان قضایی روسیه و پلیس بین الملل روسیه، فرد اصلی دستگیر و به تهران منتقل شد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از اعضای این باند سال قبل شناسایی و دستگیر شده بودند.

رییس پلیس بین الملل کشور خاطرنشان کرد: مبلغ کلاهبرداری 400 میلیون دلار معادل 12 هزار میلیارد تومان است که به مال باختگان بازگردانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 12 هزار میلیاردی از مسکو به تهران منتقل شد

کلاهبردار 12 هزار میلیاردی از مسکو به تهران منتقل شد