مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:552021-12-04اقتصادي

صادرات در دستور کار شرکت های دانش بنیان قرار بگیرد


شرکت های دانش بنیان باید ضمن رفع نیازهای کشور، با تولید محصولات رقابت پذیر، چشم انداز صادراتی داشته و به فکر فعالیت و حضور در بازارهای بین المللی نیز باشند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: شرکت های دانش بنیان باید ضمن رفع نیازهای کشور، با تولید محصولات رقابت پذیر، چشم انداز صادراتی داشته و به فکر فعالیت و حضور در بازارهای بین المللی نیز باشند.

محمد مهدی اعلایی شنبه 13 آذر 1400 در حاشیه نشست کارگروه فناوری و پژوهشی استان قزوین اظهار کرد: قزوین با توجه به ظرفیت های بالا و متنوع صنعتی، کشاورزی و گردشگری، موقعیت ممتاز ارتباطی و جغرافیایی، وجود مراکز علمی و دانشگاهی معتبر و با قدمت و برخورداری از نیروی انسانی پویا و متخصص باید به بهشت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در کشور تبدیل شود.

استاندار قزوین ادامه داد: بر اساس نقشه جامع علمی کشور، بخش عمده ای از ارزش افزوده اقتصاد کشور باید از طریق فعالیت های اقتصادی دانش بنیان تأمین شود که بستر ظهور و بروز آن با استقرار شرکت های دانش بنیان در پارک های علم و فناوری است.

این مسئول گفت: در این راستا بهبود وضع زیرساخت ها به منظور توسعه استقرار شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور را از طریق کمک دستگاه های اجرایی و بهره گیری از توان دستگاه های ملی در دستور کار قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات در دستور کار شرکت های دانش بنیان قرار بگیرد

صادرات در دستور کار شرکت های دانش بنیان قرار بگیرد