مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-04اقتصادي

صدور مجوز مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی 3 روزه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طرح صدور حداکثر سه روزه مجوز ایجاد مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی را در راستای ساده سازی ورود شرکای مهارتی .

- با دستور رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: صدور مجوز مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی حداکثر 3 روزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طرح صدور حداکثر سه روزه مجوز ایجاد مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی را در راستای ساده سازی ورود شرکای مهارتی به فرایند آموزش های عملی و کاربردی برای اجرا به ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور ابلاغ کرد.

حسینی نیا، رییس سازمان در این باره گفت: اهمیت و ضرورت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و ایجاد شفافیت در فرآیند ها مورد تاکید وزیر کار و هم راستا با سیاست های دولت خدمت گزار است، لذا با توجه به تجربه موفق در صدور سه روزه موافقت اصولی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و در اقدام به مفاد شورای عالی اداری با موضوع ساده سازی مراحل شروع کسب و کار و توجه و عمل به رویکرد نظارت های پسینی به جای کنترل های پیشینی؛ طرح صدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی 3 روزه شد

صدور مجوز مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی 3 روزه شد