مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 18:052021-12-04بين الملل

الکاظمی با سفیر آمریکا درباره پایان نقش رزمی «نیروهای ائتلاف» دیدار کرد


نخست وزیر عراق روز شنبه با متیو تولر سفیر آمریکا در بغداد در مورد پایان دادن به نقش رزمی نیروهای ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش گفت وگو کرد.

- توضیحات ائتلاف بین المللی درباره چگونگی پایان مأموریت رزمی الکاظمی با سفیر آمریکا درباره پایان نقش رزمی نیروهای ائتلاف دیدار کرد نخست وزیر عراق روز شنبه با متیو تولر سفیر آمریکا در بغداد در مورد پایان دادن به نقش رزمی نیروهای ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر نخست وزیر عراق امروز با صدور بیانیه ای در رابطه با دیدار مصطفی الکاظمی و متیو تولر سفیر آمریکا در بغداد گفت: نخست وزیر در این دیدار پیشرفت های حاصل شده در خصوص پایان دادن به نقش رزمی ائتلاف و انتقال به نقش مشاوره و کمک در چارچوب گفت وگوهای راهبردی بغداد-واشنگتن را مورد بحث و بررسی قرار داد .

اوایل امروز شنبه، محمد نوری العبد ربه سیاستمدار عراقی تأکید کرد که اجماع مردمی و سیاسی در مورد لزوم خروج کل نیروهای آمریکایی از عراق تا پایان ماه جاری میلادی وجود دارد.

همچنین به نقل از میدل ایست نیوز، فرماندهان ائتلاف بین المللی برای جنگ با داعش بار دیگر تأکید کردند که نیروهای عراقی نیازی به نیروهای رزمی خارجی ندارند و مأموریت این ائتلاف از جنگ میدانی به مشورت و آموزش تغییر یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی با سفیر آمریکا درباره پایان نقش رزمی «نیروهای ائتلاف» دیدار کرد

الکاظمی با سفیر آمریکا درباره پایان نقش رزمی «نیروهای ائتلاف» دیدار کرد