مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-04ورزشي

سرمربی فجر شهید سپاسی: فجر از نظر فنی پیشرفت کرده است


تیم فجر هفته به هفته از لحاظ فنی پیشرفت کرده و نتایج هم موید این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی امروز در نشست خبری این بازی گفت: همه بازی ها در لیگ سخت است و همه تیم ها برای گرفتن امتیاز و پیروزی تلاش می کنند که تیم فولاد هم از این موضوع مستثنی نیست.

وی افزود: تیم های مدعی در لیگ برتر فوتبال برای گرفتن 3 امتیاز و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند و تیم هایی مثل فجر شهید سپاسی و هوادار که امسال به لیگ برتر صعود کردند برای بهبود شرایط با حریفان رقابت می کنند.

او ادامه داد: تیم فجر هفته به هفته از لحاظ فنی پیشرفت کرده و نتایج هم موید این موضوع است و تیم فولاد خوزستان از بازیکنان باکیفیتی تشکیل شده که در 2 فصل کذشته کنار هم بازی کرده و به هارمونی خوبی دست یافتند ولی تمام تلاش ما برای گرفتن امتیاز و حتی پیروزی مقابل فولاد است.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز اضافه کرد: هواداران و مسئولینی که در این استان سمتی دارند این موضوع را فراموش نکنند که؛ فجر بعد از چندسال به لیگ برتر صعود کرد و در حال حاضر هم از امکانات مالی و زیر ساختی خوبی در مقایسه با سایر تیم ها برخوردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی فجر شهید سپاسی: فجر از نظر فنی پیشرفت کرده است

سرمربی فجر شهید سپاسی: فجر از نظر فنی پیشرفت کرده است