مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-04ورزشي

مربی ذوب آهن: بازی مقابل مس برای ما اهمیت زیادی دارد/ ساختار تیم ما بسیار قوی است


بازی فردا برای تیم ما اهمیت بسیار بالایی دارد، اگر بتوانیم به هدفمان که گرفتن 3 امتیاز است برسیم بالای مس رفسنجان قرار می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: بازی فردا برای تیم ما اهمیت بسیار بالایی دارد، اگر بتوانیم به هدفمان که گرفتن 3 امتیاز است برسیم می توانیم بالای مس رفسنجان قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در اصل بازی 6 امتیازی است برای ما، بازیکنان توجیه هستند برای بازی فردا، تمرینات نسبتا خوبی را انجام دادیم چون فاصله بازی ها کم شده و بیشتر تمرکزمان روی ریکاوری است، مقداری کارهای تاکتیکی انجام دادیم.

تارتار افزود: امیدوارم بچه ها با تمرکز بالا و اشتباه کمتر بازی کنند و سعی کنیم از اشتباهات حریف، که حریف خوبی هم هست، مس رفسنجان که سال گذشته هم بازی های خوبی انجام داد در بین فصل تیم را خوب تقویت کرده و سرمایه گذاری انجام داده، لازمه بازی کردن در لیگ برتر داشتن شرایط مالی خوب است تا بتوانی تیم را تقویت کنی.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: ما خداراشکر شرایط خوبی داریم، هرچند بودجه محدودی داریم، ولی ساختار بسیار قوی داریم و باشگاه در این مسأله دغدغه ای برای ما نگذاشته و تمام تمرکزمان بر مسائل فنی است، امیدوارم بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی ذوب آهن: بازی مقابل مس برای ما اهمیت زیادی دارد/ ساختار تیم ما بسیار قوی است

مربی ذوب آهن: بازی مقابل مس برای ما اهمیت زیادی دارد/ ساختار تیم ما بسیار قوی است