مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-04اجتماعي

میزبانی مسابقات آزاد ملی مهارت به خوزستان واگذار شد


پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: میزبانی مسابقات آزاد ملی مهارت (بدون شرایط سنی) نیز در رشته تهویه و تبرید به استان خوزستان واگذار شده است.

- ، منصور زنگنه منش ظهر امروز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: صنایع قدرتمند خوزستان هیچ بازدیدی از مراحل آماده سازی این استان برای میزبانی نداشته و این در حالی است که همیشه اعلام می کردند که نیروی متخصص و دارای مهارت نیست؛ آنها از این رویداد می توانند تکنسین های مورد نیازشان را تأمین و تربیت کند اما غافل شده اند.

معاون آموزشی پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افزود: هرچند برخی از صنایع خوزستان برای حمایت حضور داشته اند ولی انتظار این بود که شرکت ها و کارخانه های بزرگ استان نیز همکاری و همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نخبگان و آینده سازان کشور در این مسابقات حضور دارند، بیان کرد: فراتر از آنچه در آخرین مسابقات جهانی است با استفاده از توانمندی مربیان و کارشناسان بومی خوزستان در سایت، یک میزبانی شایسته برای مسابقه ملی مهارت رشته تهویه و تبرید تدارک دیده شده است.

معاون آموزشی پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان یادآور شد: میزبانی مسابقات آزاد ملی مهارت (بدون شرایط سنی) نیز در رشته تهویه و تبرید به استان خوزستان واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مسابقات آزاد ملی مهارت به خوزستان واگذار شد

میزبانی مسابقات آزاد ملی مهارت به خوزستان واگذار شد