مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-04سياسي

ضرورت اختصاص 200 هکتار زمین برای ایجاد کمربندی سبز ارومیه


رییس شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت اختصاص 200 هکتار زمین برای ایجاد کمربندی سبز ارومیه و ارتقا سرانه فضای سبز شهر و رسیدن به استانداردهای لازم تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام محمد خلیل پور عصر شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: شهرداری ارومیه اقداماتی انجام دهد تا مردم با پروژه های بزرگی که شهرداری انجام داده و در حال انجام است از جمله کمربندی دوم و در حال احداث شهر آشنا شوند.

وی با بیان ضرورت حل مشکل با معارضین و صاحبان املاکی که در مسیر کمربندی دوم قرار دارند باید در اولویت کاری شهرداری ارومیه باشد، افزود: لازم است به هر نحو ممکن یک راه عبور برای خودروها از ابتدای بزرگراه کمربندی ارومیه تا جاده انهر احداث شود تا مردم از نزدیک پروژه بزرگ کمربندی را ببینند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به سخنان روز گذشته امام جمعه ارومیه درباره لزوم برخورد با پدیده سد معبر که از تریبون نمازجمعه بیان شد، خاطرنشان کرد: مطلب اشاره شده از سوی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی یک درد مشترک است و باید تدابیری جدی در این راستا اندیشیده و نتیجه اقدامات به شورای شهر گزارش شود.

خلیل پور با تأکید بر اینکه مبارزه با سد معبر درخواست بسیاری از مردم است گفت: اگر بخواهیم با سد معبر مبارزه کنیم همراهی قوه قضاییه و نیروی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اختصاص 200 هکتار زمین برای ایجاد کمربندی سبز ارومیه

ضرورت اختصاص 200 هکتار زمین برای ایجاد کمربندی سبز ارومیه