مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-04سياسي

گفت وگوی تلفنی دادستان کل کشور با قاضی فداکار کرمانی


دادستان کل کشور در تماس تلفنی با «مسعود توکلی» قاضی فداکار کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی، دچار آسیب جدی از ناحیه مهره های کمر شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در تماس تلفنی با مسعود توکلی قاضی فداکار کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی، دچار آسیب جدی از ناحیه مهره های کمر شد، گفت وگو کرد و جویای احوال وی شد.

دادستان کل کشور در جریان این تماس تلفنی با تقدیر از اقدام انسان دوستانه قاضی توکلی گفت: این اقدام، نمونه ای از رفتار قضات دستگاه قضایی در راستای حفظ حقوق شهروندی متهمان و حفظ کرامت آن هاست.

وی از وجود چنین قضات برجسته ای در مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان اظهار خرسندی کرد و گفت: دستورات لازم برای پیگیری روند درمان این قاضی برجسته کرمانی صادر شده است.

قاضی توکلی زاده، دادیار شعبه 10 مجتمع شهید باهنر کرمان، دوازدهم آبان ماه سال جاری و در حین رسیدگی به پرونده یک متهم به سرقت با مشاهده اقدام متهم برای پرتاب خود از پنجره به بیرون به منظور خودکشی، سراسیمه به سمت پنجره دوید و در آخرین لحظات موفق شد دست های متهم را گرفته و از سقوط وی جلوگیری کند.

در این حادثه، به متهم پرونده هیچ آسیبی وارد نشد، اما قاضی فداکار کرمانی از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و با ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی دادستان کل کشور با قاضی فداکار کرمانی

گفت وگوی تلفنی دادستان کل کشور با قاضی فداکار کرمانی