مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-04اجتماعي

4000 دانش آموزآذربایجان غربی چشم انتظار تبلت هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر با امضای تفاهم نامه همکاری چهار هزار تبلت مورد نیاز دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد در استان تامین می شود.

- ، عزیز سهندی در این زمینه اظهار کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش و یکی از بانک های استان این تبلت ها تهیه و برای دانش آموزان مورد نیاز تحت پوشش این نهاد خریداری می شود.

وی با بیان اینکه با کمک خیرین تا پایان سال جاری یک هزار و 600 تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: با امضای این تفاهم نامه تا یک ماه آینده تبلت ها تحویل کمیته امداد خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال 2 هزار 500 خانوار زیر پوشش این نهاد در استان با اجرای طرح های خود اشتغالی و توانمندی، جشن خود کفایی برگزار خواهند کرد، ادامه داد: در 8 ماه گذشته امسال 750 واحد مسکونی برای مددجویان در استان احداث و یا خریداری شده و 1 هزار واحد مدجویی هم در مجموع با 47 میلیارد تومان اعتبار تعمیر شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از شناسایی 9 هزار مددجوی نیازمند مسکن در استان هم خبر داد و گفت: 5 هزار 500 مددجوی این نهاد در مناطق شهری و بقیه در مناطق روستایی نیازمند تأمین مسکن مناسب هستند سهندی از امضای تفاهم نامه مشترک با مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 دانش آموزآذربایجان غربی چشم انتظار تبلت هستند

4000 دانش آموزآذربایجان غربی چشم انتظار تبلت هستند