مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-04اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش قم ابتلای جمعی از دانش آموزان یک مدرسه را به کرونا رد کرد


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به پایش های سلامت در مدارس خبر منتشره در خصوص ابتلای دانش آموزان یک مدرسه در قم به کرونا را کذب خواند.

- ایسنا/قم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به پایش های سلامت در مدارس خبر منتشره در خصوص ابتلای دانش آموزان یک مدرسه در قم به کرونا را کذب خواند.

چند روز پیش خبری در برخی از رسانه های مجازی، مبنی بر مبتلا شدن تعداد بسیاری از دانش آموزان یک مدرسه در قم به کرونا منتشر شد.

همین خبر کافی بود که مخالفان واکسیناسیون و همچنین باز شدن مدارس جبهه رسانه ای جدیدی بر علیه جریان درمانی و تصمیم گیری مدیریت کرونا در کشور ایجاد کنند.

البته روز پنجشبه معاون داشگاه علوم پزشکی این خبر را به شکل دیگری اصلاح کرد که مهمترین بخش آن نیز عدم ابتلای دانش آموزان یک مدرسه خاص به کرونا بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم درباره مثبت شدن تست دانش آموزان قمی گفت: بررسی ها نشان داد هیچ یک از این دانش آموزان در محیط مدرسه به کرونا مبتلا نشده اند.

سیامک محبی با اشاره به مثبت شدن تست کرونا برخی از دانش آموزان قمی اظهار داشت: پیرو تایید بازگشایی مدارس که از سوی مقام های مربوطه اعلام شد از 15 آبان 1400 در ابتدا مقطع متوسطه به فعالیت حضوری بازگشته و بعد از آن مدارس ابتدایی نیز آموزش حضوری را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش قم ابتلای جمعی از دانش آموزان یک مدرسه را به کرونا رد کرد

مدیرکل آموزش و پرورش قم ابتلای جمعی از دانش آموزان یک مدرسه را به کرونا رد کرد