مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-04اقتصادي

تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در82 روستای سقز انجام شد


مدیرتوزیع برق شهرستان سقز با بیان اینکه در حال حاضر شبکه سیم مسی در 82 روستای شهرستان سقز به کابل خودنگهدار تبدیل شده است گفت: از این تعداد 70 روستا در سال جاری اصلاح و بهسازی شده است.

- عبدالله ابراهیمی امروز(شنبه 13 آذر) اظهار کرد: به منظورحذف شبکه های فرسوده ، افزایش ضریب ایمنی شبکه، ایجاد مبلمان شهری و روستایی واستاندارد سازی شبکه پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار مطابق باچشم انداز تعیین شده درحال اجرا است.

وی افزود: در شش ماه نخست امسال 112 کیلومتر شبکه سیم مسی در شهرستان سقز با اعتباری بالغ بر 5 میلیاردو 500 میلیون تومان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی در ادامه گفت : با اجرای این پروژه بخش زیادی ازمشکلات شبکه های فشارضعیف درشهرستان سقزمرتفع می شود و بر اساس پیش بینی صورت گرفته تا پایان سال جاری 162 کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدارتبدیل خواهد شد .

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 700کیلومترشبکه سیم مسی فشارضعیف هوایی درشهرستان سقز وجود دارد تصریح کرد: به منظور مقاوم سازی شبکه نیز تاکنون 480کیلومتر شبکه 20 کیلو ولت شبکه توزیع برق در سقز مقاوم سازی شده است .

ابراهیمی تأکید کرد: با هدف تقویت ساختار شبکه، همزمان با دیگر پروژه های اجرایی ( تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار و مقاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در82 روستای سقز انجام شد

تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در82 روستای سقز انجام شد