مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-04سياسي

پیشرفت 48 درصدی ساخت شهرک شهید سلیمانی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از یک سال و نیم از اجرای پروژه مسکن شهرک شهید سلیمانی می گذرد که با اقدام جهادی و تلاش های شبانه روزی شرکت جهاد خانه سازی امروز پیشرفت مرحله اول آن به 48 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در با اشاره به موفقیت قرارگاه مسکن سپاه استان مرکزی در اجرای برنامه پنج ساله مسکن اظهار کرد: در کنار همه رسالت ها و خدمت رسانی هایی که سپاه به مردم و ولی نعمتان انقلاب ارائه می دهد اجرای برنامه 5 ساله مسکن تحت عنوان پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک در دستور کار سپاه روح الله استان مرکزی است.

وی افزود: بیش از یک سال و نیم از اجرای پروژه مسکن شهرک شهید سلیمانی میگذرد که با اقدام جهادی و تلاش های شبانه روزی شرکت جهاد خانه سازی امروز پیشرفت مرحله اول آن به 48 درصد رسیده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های داخلی از ویژگی های برجسته شهرک شهید سلیمانی است که مجموعا 1 هزار و 250 واحد مسکونی است و مرحله اول آن 700 واحد و باقی آن در مرحله دوم ساخته می شود و هر آپارتمان 6 طبقه است.

کریمی ادامه داد: در آخرین ارزیابی که در راستای اجرای برنامه پنج ساله مسکن کارکنان سپاه در سطح کشور توسط بنیاد تعاون سپاه انجام شده، قرارگاه مسکن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 48 درصدی ساخت شهرک شهید سلیمانی

پیشرفت 48 درصدی ساخت شهرک شهید سلیمانی