مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-04اجتماعي

برترین های کنکور در اردبیل تجلیل شدند


آیین تجلیل از برترین های کنکور 1400 با حضور مسئولان و اولیای دانش آموزان در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عصر شنبه در مراسم تجلیل از برترین های کنکور 1400 در مصلای اردبیل اظهار کرد: امروز به خاطر شرایط کرونایی تجلیل از 76 دانش آموز برتر ناحیه یک و 2 اردبیل را انجام می دهیم و در سایر شهرستان ها نیز مراسم های مشابه برگزار و دانش آموزان برتر کنکوری تجلیل می شوند.

احمد ناصری تصریح کرد: در این آیین ها دانش آموزانی که موفق شدند رتبه زیر 1000 را به دست آورند تجلیل و تکریم می شوند که از همکاری خوب سازمان صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و نهادهای دیگر در برگزاری این مراسم و تدارک جوایزی ویژه برای برترین های کنکور قدردانی می کنیم.

وی گفت: با احساس مسئولیت والدین و دقت نظر در برنامه ریزی ها و مراقبتی که در یک سال گذشته انجام شد، دانش آموزان استان افتخارات ارزشمندی را در عرصه های مختلف به ویژه کنکور کسب کردند که کسب رتبه دوم علوم تجربی توسط دانش آموز پارسا فتحی از برجسته ترین این افتخارات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: معلمان گران سنگ استان همواره پای کار بودند و در تربیت نسل شایسته و عزتمند در نظام تعلیم و تربیت به عنوان محور و اساس کار نقش آفرینی کردند که جا دارد از زحمات و تلاش های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های کنکور در اردبیل تجلیل شدند

برترین های کنکور در اردبیل تجلیل شدند